۱۳۹۱ شهریور ۷, سه‌شنبه

تاری - مناقصه ها و مزایده

مناقصه شب است
دروغ گفتن در کنار شما
مناقصه ها و مزایده لمس است
کسی که تو را دوست دارم بیش از حد
مناقصه ها و مزایده روز است
شیاطین برود
پروردگار من نیاز به پیدا کردن
کسی که می توانند ذهن من را التیام بخشد

بیا، بیا، بیا
از طریق آن
بیا، بیا، بیا
عشق بزرگترین چیز
بیا، بیا، بیا
از طریق آن
بیا، بیا، بیا
عشق بزرگترین چیز
که در حال حاضر
من منتظر که احساس
من منتظر که احساس
انتظار برای آن احساس برای آمدن

اوه عزیزم
اوه عزیزم
آه چرا
آه من

مناقصه ها و مزایده شبح است
روح من عاشق ترین
مخفی شدن از خورشید
در انتظار شب را می آیند
مناقصه ها و مزایده قلب من است
من screwing زندگی من
پروردگار من نیاز به پیدا کردن
کسی که می توانند ذهن من را التیام بخشد

بیا، بیا، بیا
از طریق آن
بیا، بیا، بیا
عشق بزرگترین چیز
بیا، بیا، بیا
از طریق آن
بیا، بیا، بیا
عشق بزرگترین چیز
که در حال حاضر
من منتظر که احساس
من منتظر که احساس
انتظار برای آن احساس برای آمدن

اوه عزیزم
اوه عزیزم
آه چرا
آه من
X2